Syntes lige jeg vil skrive nogle ting som jeg syntes burde ændres :-)
1. Man kan hente ALT for meget information på hjemmeside, hvor meget folk har farmet, primært er det sulfur der er problemet her.
hvis folk dør kan man se det på livefeed, hvilket er fint bortset fra at man kan se specifikt hvor hvis det var en AI der dræbte personen.
2. Der er intet info at finde om de ændringer der er lavet på serveren, f.eks er upkeep sat ekstremt meget ned, hvilket passer mig perfekt, men der mangler bare info omkring dette.
Attack Heli plejede at være sat op i sværhed, jeg ved ikke om den stadig er? i så fald burde det nok ændres, eftersom facepunch buffede den ikke lang tid siden :-)
Dette skal på ingen måde forstås som kritik, bare nogle inputs fra en person der efterhånden har brugt en del timer på serveren.
Det er hermed noteret. Hvad angår Patrol Heli, så er den sat til standard, efter de ændringer
der blev lavet på den. Low upkeep burde man jo opdage allerede når man begynder at bygge.
Det andet vil jeg kigge på, om der skal laves ændringer.
Jeg forstår hvad du mener med at man finder ud af det når man begynder at bygge, men det er jo ikke alle der syntes det er en god ting.
serveren står til at være Vanilla, men det er jo modificeret vanilla, måske ville det også tiltrække flere spillere hvis man reklamerede for det?