i11.dk
27. July 2024
Forum » Rust Servers » EU|DK Vanilla
Feedback ...

Print Thread

  Feedback ...
Posted by Lynild, 12/5-2024 11:25 (#1)

Hejsa

Syntes lige jeg vil skrive nogle ting som jeg syntes burde ændres :-)

1. Man kan hente ALT for meget information på hjemmeside, hvor meget folk har farmet, primært er det sulfur der er problemet her.
hvis folk dør kan man se det på livefeed, hvilket er fint bortset fra at man kan se specifikt hvor hvis det var en AI der dræbte personen.

2. Der er intet info at finde om de ændringer der er lavet på serveren, f.eks er upkeep sat ekstremt meget ned, hvilket passer mig perfekt, men der mangler bare info omkring dette.
Attack Heli plejede at være sat op i sværhed, jeg ved ikke om den stadig er? i så fald burde det nok ændres, eftersom facepunch buffede den ikke lang tid siden :-)

Dette skal på ingen måde forstås som kritik, bare nogle inputs fra en person der efterhånden har brugt en del timer på serveren.
Lynild

Newbie



Posts: 8
Joined: 17/9-2023
Status:


RE: Feedback ...
Posted by admin, 12/5-2024 14:24 (#2)

Hej Lynild

Det er hermed noteret. Hvad angår Patrol Heli, så er den sat til standard, efter de ændringer
der blev lavet på den. Low upkeep burde man jo opdage allerede når man begynder at bygge.
Det andet vil jeg kigge på, om der skal laves ændringer.
admin

Super Admin



Posts: 52
Joined: 7/11-2015
Status:

admin@EU|DK

RE: Feedback ...
Posted by Lynild, 13/5-2024 11:24 (#3)

Tak for hurtigt respons

Jeg forstår hvad du mener med at man finder ud af det når man begynder at bygge, men det er jo ikke alle der syntes det er en god ting.
serveren står til at være Vanilla, men det er jo modificeret vanilla, måske ville det også tiltrække flere spillere hvis man reklamerede for det?
Lynild

Newbie



Posts: 8
Joined: 17/9-2023
Status:


Jump to Forum:
Share this Thread
URL:
BBcode:
HTML:
RUST links
Devblogs
FacePunch
Reddit Rust
Rustafied
Rust Store
Rust Game
Rust Item Store
Rust DLC
Login
Login
Register
Forgot password?
i11.dk
Rules
Faqs
Contact admin
Hacker Report
Copyright © 2024 i11.dk
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

Render time: 0.04 seconds - 66 Queries - 2,822,091 unique visits (S#2)