i11.dk
2. May 2024
Forum » Rust Servers » Hacker Reports
Hacker and greifer

Print Thread

  Hacker and greifer
Posted by SirOmic, 25/10-2023 07:35 (#1)

Hej, jeg har spillet på denne server i 9 år med pauser, og jeg har ikke lavet en anmeldelse, fordi der altid er noget spillerum i opfattelsen. Men i morges blev jeg angrebet, og jeg kan ikke finde nogen anden forklaring end snyd. Jeg ville sætte pris på, hvis du tog dig tid til at se på spilleren og måske hans ven. Da jeg blev opmærksom på angrebet, gik jeg til kernen af min base, og de havde endnu ikke nået min TC, men de åbnede og lukkede døre i min base. Strategien i, hvordan de fandt en så direkte vej til min TC, kan være færdighed eller held, men både før og efter angrebet brugte de mine døre med mine kodelåse, som er en unik kode for at komme ind og ud af dele af min base. Efter angrebet satte de turrets op og blokerede min vej til TC, så jeg ikke længere kunne tage min base tilbage for at bruge den som en ny startbase. Om det er griefing eller ej, er op til dig, men det faktum, at de kunne gætte min kode eller havde en form for hjælp for at få adgang, er ikke et spørgsmål om fair play, fordi det er det ikke. Denne kode lås overtrædelse blev vidnet af mig og min ven også.

spillernavn:

ryosuke
sesame
SirOmic

Newbie



Posts: 1
Joined: 25/10-2023
Status:


Jump to Forum:
Share this Thread
URL:
BBcode:
HTML:
RUST links
Devblogs
FacePunch
Reddit Rust
Rustafied
Rust Store
Rust Game
Rust Item Store
Rust DLC
Login
Login
Register
Forgot password?
i11.dk
Rules
Faqs
Contact admin
Hacker Report
Copyright © 2024 i11.dk
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

Render time: 0.04 seconds - 56 Queries - 2,642,436 unique visits (S#2)