i11.dk
19. May 2024
Forum » Rust Servers » EU|DK Vanilla
Fix det tak

Print Thread

  Fix det tak
Posted by Saintbeef, 11/12-2015 20:51 (#1)

Dav's mit navn er Bøf, og jeg er begyndt at spille på serveren her, jeg syntes dog bare det er ærgeligt at der ikke er aktive admin's, eftersom serveren har strængt brug for det...
Der er snart ikke andet i chatten end "abusive language" som der oven i købet er en regl for, og syntes det ødelægger meget af spillet.
Og vis man skriver til dem i chatten at de ik burde bruge "abusive language" for du bare smidt noget barnlidt tis i hovedet.

Er der en turn off knap for chat : ja det er der da men det da ærgeligt at sku bruge den, nårh alt det kræver er en admin.
Siger ikke alle på serveren ska bannes(for det er virkeligt 60/70% der gør det) men syntes godt de ku få en advarsel, eller noget lignende
så folk rent faktisk fattede der var regler, og efter 1/2 advarsler ku det så bannes i 1 månede eller noget hvad ved jeg.

Tror ikke jeg er den eneste der har det sådan og føler klart det er et problem der ska rettes op på ASAP
Peace out
:Bøf
Saintbeef

Newbie



Posts: 3
Joined: 11/12-2015
Location: Denmark
Age: 38
Status:


RE: Fix det tak
Posted by admin, 11/12-2015 21:53 (#2)

Det er hermed noteret. Vi har mulighed for at mute spillere, og den funktion skal vi nok benytte lidt oftere. Men det kræver en del eftersom de også skal unmutes igen, og der endnu ikke er noget automatik angående det.
admin

Super Admin



Posts: 50
Joined: 7/11-2015
Status:


RE: Fix det tak
Posted by Saintbeef, 12/12-2015 18:14 (#3)

Perfekt det iorden det derWink
Og kan godt se det kræver end del, men er glad for det noteret Smile
Saintbeef

Newbie



Posts: 3
Joined: 11/12-2015
Location: Denmark
Age: 38
Status:


Jump to Forum:
Share this Thread
URL:
BBcode:
HTML:
RUST links
Devblogs
FacePunch
Reddit Rust
Rustafied
Rust Store
Rust Game
Rust Item Store
Rust DLC
Login
Login
Register
Forgot password?
i11.dk
Rules
Faqs
Contact admin
Hacker Report
Copyright © 2024 i11.dk
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

Render time: 0.05 seconds - 65 Queries - 2,663,128 unique visits (S#2)