i11.dk
19. May 2024
Forum » Rust Servers » EU|DK Vanilla
SavoXZ hacker

Print Thread

  SavoXZ hacker
Posted by OKOIL, 17/3-2016 19:56 (#1)

Jeg var inde i min base og var afk. Pludselig ser jeg SavoXZ ved siden af mig og starter med at slå mig med en sten. Jeg dør og respawner, og han er væk. Jeg tjekker i mine kister om han har taget noget og det havde han. Det er ikke første gang SavoXZ kommer ind i min base. For nogle dage siden var en af mine kister blevet væk i min base. Det havde SavoXZ også gjort. Jeg har rapporteret ham og håber at han bliver banned. Der er ingen måde at han kunne have kommet ind i min base uden C4 eller rockets. Jeg hørte ingen explosioner, jeg så bare ham som var inde i min base og slå mig med en sten.

Det her er også noget jeg mistænker ham for. Hver gang jeg går hen til SavoXZ base, ved han at jeg er der (SELVOM jeg sneaker). Han åbner altid sin dør og skyder efter mig når jeg er tæt ved hans base.

Jeg har skrevet til ham om hvordan han kom ind i min base men han svarer ikke på dem, men i stedet for skriver han noget andet som "XDD" og at jeg skriver han bruger hack. Han ved nemlig ikke hvad han skal sige siden at han selv ved at der ikke er en logisk forklaring på at han slår mig med en sten inde i min base uden han har brugt C4 eller rockets.
OKOIL

Newbie



Posts: 1
Joined: 17/3-2016
Status:


RE: SavoXZ hacker
Posted by MrRonniefar, 18/3-2016 18:36 (#2)

Mængden af udueligt afkom på den server er slem. Alt for mange hackers er blevet fanget derinde på en server med lowpop. Det sørgeligt. Gl though.
MrRonniefar

Newbie



Posts: 9
Joined: 26/12-2015
Status:


Jump to Forum:
Share this Thread
URL:
BBcode:
HTML:
RUST links
Devblogs
FacePunch
Reddit Rust
Rustafied
Rust Store
Rust Game
Rust Item Store
Rust DLC
Login
Login
Register
Forgot password?
i11.dk
Rules
Faqs
Contact admin
Hacker Report
Copyright © 2024 i11.dk
Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

Render time: 0.04 seconds - 61 Queries - 2,663,109 unique visits (S#2)