Hej i11 / EU|DK Vanilla admins,
Jeg skriver for at lave en formel henvendelse vedr. spilleren Hermes, som endnu en gang har overtaget vores base og lukket os ude (base takeover / griefing).
Hændelse (kort):
Hermes loggede ind og inden for ca. 6 minutter var basen overtaget og vi var låst ude.
Det er ikke første gang det sker, og det føles som en gentagen base-takeover, hvor koder/låse bliver ændret så ejeren ikke kan tilgå basen efter raid.
Jeg er bekendt med jeres regler om griefing/base takeover (fx at man ikke må lukke andre ude/forhindre adgang/udvidelse efter raid), og ud fra vores oplevelse rammer dette direkte ind i den kategori.
Derudover (mistanke om snyd – separat punkt): Jeg har også en klar mistanke om, at Hermes’ spillestil ikke er normal. I jeres stats/kill-oversigt ligger han omkring ~85% headshots på tværs af våben, hvilket virker ekstremt højt. Jeg beder derfor om, at I kigger på logs/combatlog/kill-events og vurderer om der er noget mistænkeligt (EAC/anti-cheat, mønstre, distance, hit distribution osv.). Jeg påstår ikke noget som fakta – men beder om en seriøs gennemgang.
Jeg kan bidrage med dokumentation: Jeg har screenshots (stats/notifications/rules-side) og kan sende præcise tidspunkter, hvis I ønsker det.
Ønske:
At I vurderer om dette er griefing/base takeover jf. reglerne, og håndterer det derefter.
At I laver en anti-cheat review af Hermes baseret på den unormale headshot-rate og hans kill-mønstre.
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen[
Mandrike å
Åå
PS vi 7 der spiller sammen min 2 dønders og skole kanara og vi er alle nybegyndere to på 9 og 3 på 15 og den gamle idiot 52 0zz
Jeg syntes enlig din server er sjov nok men svært bygge nyt hver anden dag nå Hermes keder sig0