Hej i11 / EU|DK Vanilla admins,
Jeg skriver for at lave en formel henvendelse vedr. spilleren Hermes, som endnu en gang har overtaget vores base og lukket os ude (base takeover / griefing).
Hændelse (kort):
Hermes loggede ind og inden for ca. 6 minutter var basen overtaget og vi var låst ude.
Det er ikke første gang det sker, og det føles som en gentagen base-takeover, hvor koder/låse bliver ændret så ejeren ikke kan tilgå basen efter raid.
Jeg er bekendt med jeres regler om griefing/base takeover (fx at man ikke må lukke andre ude/forhindre adgang/udvidelse efter raid), og ud fra vores oplevelse rammer dette direkte ind i den kategori.
Derudover (mistanke om snyd – separat punkt): Jeg har også en klar mistanke om, at Hermes’ spillestil ikke er normal. I jeres stats/kill-oversigt ligger han omkring ~85% headshots på tværs af våben, hvilket virker ekstremt højt. Jeg beder derfor om, at I kigger på logs/combatlog/kill-events og vurderer om der er noget mistænkeligt (EAC/anti-cheat, mønstre, distance, hit distribution osv.). Jeg påstår ikke noget som fakta – men beder om en seriøs gennemgang.
Jeg kan bidrage med dokumentation: Jeg har screenshots (stats/notifications/rules-side) og kan sende præcise tidspunkter, hvis I ønsker det.
Ønske:
At I vurderer om dette er griefing/base takeover jf. reglerne, og håndterer det derefter.
At I laver en anti-cheat review af Hermes baseret på den unormale headshot-rate og hans kill-mønstre.
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen[
Mandrike å
Åå
PS vi 7 der spiller sammen min 2 dønders og skole kanara og vi er alle nybegyndere to på 9 og 3 på 15 og den gamle idiot 52 0zz
Jeg syntes enlig din server er sjov nok men svært bygge nyt hver anden dag nå Hermes keder sig0
Ked af at sige det men jeg er 100% på Hermes har flere profiler denne er lige kommet på serveeren og han gik direkte over til vores nystaret base og smadret den og drabte os alle bare se de våbewn haqn brugewr
Tusind tak for hjælpen og for at I tager jer tid til at kigge på situationerne – det sætter jeg virkelig pris på.
Jeg er helt med på, at Rust i sin natur handler om at raide, stjæle og overtage ting, og det er jeg som sådan ikke imod. Jeg er heller ikke ude på at få nogen bandet, og jeg er ikke bange for at miste ting eller blive raidet – det er jo en del af spillet.
Det jeg reagerede på, var mest hvor voldsomt det føltes, når man meget hurtigt bliver lukket helt ude / får taget hele “pausen” ud. Når man møder meget teknisk dygtige spillere, kan det være svært at følge med, og hvis det ender med en base takeover/lockout, så stopper nogle spillere hurtigt med at spille på serveren. Det synes jeg er synd, for serveren er ellers rigtig hyggelig.
Vi er flere af os der spiller ved siden af familie, arbejde osv., og derfor betyder det meget, at der er klare linjer ift. griefing/base takeover – netop så man kan komme tilbage og spille videre, selvom man bliver raidet.
Endnu en gang tak for indsatsen og for at I hjælper med at holde serveren fair og rar at være på.
Hermes er stadig på med en anden account TAI CHI og bor samme sted og hart endnu engang på få minutter Raidet den store nye base jeg var gang med lave meget sikker men ved præcis hvor han skal hen og lukker os ude. det er sku svært for mig holde klanen på serveren når vi bliver jagtet på den måde. ved ikke hvordan han ved hvor vi bor hver gang og kan komme igennem på få minutter 14 Garage døre og metal over alt samt Amor ...
Men ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det her fra